תפריט סגור

מתכננים טיול לפולין? יש לנו המלצות, מלונות, טיסות וחבילות סלולר eSIM לפולין

חופשה בפולין מציעה מגוון חוויות: אדריכלות מרשימה, אזורים עתיקים וחיי לילה תוססים, כנסיות וכיכרות, ערים וכפרים, אתרי ספא, אתרי סקי, מוזיאונים, פסטיבלים, בתי מלון ברמה גבוהה, מסעדות עם מטבחים מכל העולם, מפגש מרגש עם עבר אירופאי יהודי, אווירה קוסמופוליטית ושילוב של שמרנות וקידמה. אל תפספסו את הערים ורשה וקרקוב, שנחשבות למובילות בתיירות המקומית.

טיסה מישראל לוורשה

עם חברות התעופה שמציעות טיסה מישראל לוורשה נמנות: אל על, LOT, ישראייר, אייג'ין, וו'יזאייר, אייג'ין.

10 אטרקציות בוורשה בירת פולין שאסור לפספס

ורשה מחולקת לשני אזורים מרכזיים: אזור 1 (מרכז העיר) ואזור 2. בתוך כך מספר מקומות מרכזיים בוורשה הם חלק מחוויית-חובה בסיור בעיר, הבולטים שבהם:

 Hala Mirowska ובו שוק אוכל מפורסם, כיכר העיר העתיקה Rynek Starego Miasta, אזור ארמון קרסינסקי ובו גם פארק מרהיב לאתנחתא קלה, Viewing Terrace – אתר עם תצפית על העיר, הטירה המלכותית והגנים המקיפים אותה, שייט לילי רומנטי על נהר הויסלה.

תוכלו ליהנות מסיור באוטובוס-תיירים שייקח אתכם לנקודות האטרקטיביות ברחבי העיר. בתוך העיר תוכלו להתנייד באמצעות רכבת, אוטובוסים, טראמים.

בינתיים קבלו המלצה ל-10 אתרים שכדאי לכם לראות מקרוב:

  1. הכיכר העתיקה של ורשה/כיכר השוק – מרכז מורשת של אונסקו.
  2. הארמון המשוחזר Wilanow ואזור כיכר הארמון.
  3. אזור הפאבים וחיי הלילה 'נובי שוויאט'.
  4. מוזיאון תרבות יהודי פולין.
  5. מוזיאון מרד גטו ורשה.
  6. פארק לזיאנקי – סביבה יפהפייה טובלת בירוק עם פינות ישיבה וארמון צף משקיף לאגם.
  7. פארק המזרקות.
  8. בית הסופר הישראלי אתגר קרת – מבנה ייחודי צר וארוך, מוזכר כבית הצר ביותר בעולם.
  9. אתר הסקי Gorka Szczesliwicka.
  10. מוזיאון המדע והטכנולוגיה – סיור מרתק ומתאים לכל המשפחה.

5 מקומות מומלצים לשופינג בוורשה

ורשה מציעה שווקים וקניונים, בזארים ורשתות בינלאומיות, יש חנויות של מציאות אמיתיות ויש בוטיקים יוקרתיים, הנה חמישה מקומות מומלצים בעיר שתיירים אוהבים לקנות בהם: מרכז קניות 'ארקדיה', רחוב פולנסקה, רחוב נובי סוואן, VITKAC (אופנת מותגים יוקרתית) קניון 'בלו סיטי'.

חבילת גלישה מומלצת – eSIM לפולין

כמובן שלא טסים לחו"ל בלי סלולר צמוד. עם השירות של GlobaleSIM לסלולר בחו"ל תיהנו מחבילת גלישה מותאמת לצרכים שלכם: מסלול eSIM לפולין, באמצעותה תוכלו ליהנות מגלישה זמינה באינטרנט, מוו'טסאפ זמין 24/7, מהזמנת כרטיסים לאטרקציות שונות, למוזיאונים, תוכלו לעשות שופינג באמצעות ארנק דיגיטלי, לשלם באמצעות הסלולר בתחבורה ציבורית בסיורים ברחבי פולין, תוכלו להעלות פוסטים רילסים וסטוריז מהטיול ולשתף בחוויות שלכם את החברים והמשפחה, ועוד.  

בתי מלון מומלצים בוורשה

ורשה מציעה מגוון של מאות בתי מלון והארחה בכל הרמות, מהעממי ליוקרתי ביותר, בין המומלצים שבהם: ליאונרדו NYX, מאריוט, קראון פלזה, רדיסון בלו, Hotel Teatro Boutique Old Town , פולוניה פאלאס, וו'אן שופן, גולדן טוליפ, נובוטל, הילטון, הולידייאין, הוטל ורשה, ועוד.

ערים נוספות שגם בהן יש מה לראות ושכדאי לכם לבקר בהן בפולין: פוזנן, קטוביץ', לובלין, ראדום, גדנסק, ורוצלב.

תכינו את הפספורט את הטרולי וכמה זלוטים במזומן ותתחילו להתרגש מטיול בניחוח פולני עם טאץ' יהודי ותיווכחו לראות איך עיר שנוסדה במאה ה-13 לא מפסיקה להתחדש ולהפתיע. טיסה נעימה, ואל תשכחו: גם לפולין לא טסים בלי eSIM!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *